AD ONDERNEMEN * ROTTERDAM ACADEMY
De opleiding Ad Ondernemen van de Rotterdam Academy is op zoek naar mogelijkheden om meer van de identiteit van de opleiding, de alumni, studenten en docenten zichtbaar te maken in het interieur. Het doel hiervan is de studenten te inspireren. Er komt onder andere een Wall of Fame en een zeepkist die gebruikt kan worden voor pitches en speeches. Op de wanden komen verschillende modellen terug zoals de Golden Circle, de SWOT en het Business Model Canvas. De ruimtes wordt in verschillende zones ingedeeld waarbij uit wordt gegaan van de mate van geluid en visuele prikkels. De ontmoetingsplek en de presentatieruimte zijn levendig en dynamisch. Er komen ook zones en ruimtes waar geconcentreerd en individueel werken mogelijk is. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van bestaand meubilair en verder worden meer kleuren en planten aan de ruimtes toegevoegd. Uitgangspunt bij dit interieurontwerp is de missie van de opleiding:
"Studenten motiveren om concreet vanuit passie/plezier een product/dienst op de markt te zetten. Stimuleren van
pro-activiteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Dit alles om de kans op succes te vergroten. "
"Studenten motiveren om concreet vanuit passie/plezier een product/dienst op de markt te zetten. Stimuleren van
pro-activiteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Dit alles om de kans op succes te vergroten. "